عمل بینی در مشهد

انجام عمل بینی در مشهد

عمل بینی در مشهد

انجام عمل بینی در مشهد

فواید وزنه زدن برای سالم تن را بدانید


وزنه زدن از احتمال ابتلا به بیماری‌های کشنده همچون سرطان می‌کاهد و فواید بخش اعظمی برای سالمی تن دارااست . انجام ورزش‌های قدرتی و وزنه زدن تاثیرات فراوانی بر روی تن و ذهن می‌گذارد . این فعالیت ورزشی برای سالمی زیاد اثرگذار است . 5 سود دارای اهمیت این دسته ورزش عبارتند از : 


1 - نزاع با افسردگی : وزنه زدن ذهن را از مشکلات گم راه می کند . وقتی که وزنه می‌زنید حس بهتری میکنید چون آندروفین در مغز ترشح میگردد . بدین ترتیب موقعیت روحی خوبتر میشود . 


2 - کاهش احتمال ابتلا به سرطان : مطالعات نشان داده است که وزنه زدن از ساخت تومورهای سرطانی جلوگیری می کند . با وزنه زدن 40 درصد از میزان مرگ بر اثر سرطان کاسته می شود . 


3 - حفاظت از قلب : فقط ورزش‌های قلبی – عروقی برای قلب مطلوب نیستند . انجمن آمریکایی قلب سفارش نموده است ورزش‌های قدرتی از بیماری قلبی جلوگیری میکند و سالم قلب را ارتقاء میدهد . وزنه زدن چه بسا برای اشخاصی که مشکلات قلبی دارا هستند هم دلخواه است . 


4 - خوبتر خوابیدن : از لحاظ علمی ثابت شده‌است که وزنه زدن خود‌با‌وری را ارتقا میدهد و از اضطراب و افسردگی می‌کاهد . 


5 - ارتقا توان استخوان‌ها : ورزش کردن و وزنه زدن استخوان‌ها را زیر فشار میگذارد و سبب ارتقا تراکم آنها میگردد . این تاثیر ارتباطی با سن شخص ندارد و ورزش می تواند در هر سنی تراکم استخوان را ارتقاء دهد .

تجمیل الانف

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.