عمل بینی در مشهد

انجام عمل بینی در مشهد

عمل بینی در مشهد

انجام عمل بینی در مشهد

مراقبتهای بعد از عمل جراحی پلک بالا:

مراقبتهای بعد از عمل جراحی پلک بالا:


معمولا تا مدتی بعد از عمل تحت نظر میباشد. پس از اطمینان از عدم تهوع یا مشکل دیگر می توانید منزل بروید. باید توسط یک همراه به منزل بروید زیرا در چشم های شما پماد زده شده و ممکن است تار ببینید. مراقب سرگیجه احتمالی نیز باشید.


برای کاهش ورم و کبودی، تا ۲۴ ساعت بعد عمل روی بینی و پلک های خود کمپرس یخ بگذارید. در صورتی که سرمای زیاد اذیت کننده است، می توانید آن را در یک یا دو لایه دستمال بپیچید و سپس استفاده نمایید.


بهتر است شب اول بعد از عمل از غذاهای سنگین اجتناب کنید. از روزهای بعد، منع خاصی از نظر غذا ندارید با این وجود توصیه می شود نمک کمتر مصرف کنید و مواد حاوی ویتامین ث مانند آناناس و مرکبات مصرف کنید.


پس از عمل روی پلک های بالای شما چسب زده میشود. بهتر است سعی کنید تا زمان مراجعه به پزشک برای کشیدن بخیه ها چسب برداشته نشود. البته اگر شل شد و افتاد ایرادی ندارد. از دو روز بعد از عمل می توتنید حمام بروید اما سعی کنید چسب ها خیس و شل نشوند.


ممکن است چند روز اول هنگام خواب چشم های شما باز بمانند. در این موارد، قبل از خواب داخل چشم های خود پماد بزنید. در صورتی که در طول روز احساس خشکی چشم یا اشک ریزش یا قرمزی و سوزش دارید به پزشک خود مراجعه نمایید.


معمولا از دو روز بعد از جراحی پلک بالا می توانید به کارهای معمول برگردید. اما تا یک هفته بعد از عمل ورم و گاهی کبودی پلک دارید و انجام کارهای دقیق با چشم مشکل می باشد. بسته به شغل فرد، ممکن است یک هفته نیاز به مرخصی باشد.


بعد از عمل بهتر است تا یک ماه به پهلو نخوابید و هنگام خوابیدن باید زیر شانه ها و سر بالا باشد. بهتر است تا یک ماه به مدت طولانی سر خود را به پایین خم نکنید و ورزشهای سنگین انجام ندهید.


معمولا باید ۵ تا ۷ روز بعد از عمل برای کشیدن بخیه ها مراجعه کنید. پس از آن پمادهایی برای کاهش آثار عمل برای شما تجویز می شود. معمولا طی ۳ تا ۴ هفته جوشگاه بخیه ها بسیار اندک می شوند. تا آن زمان توصیه می شود برای اجتناب از اشعه ماورای بنفش از عینک های آفتابی UV بزرگ استفاده نمایید.

کسب اطلاعات لازم در مورد عمل بینی در مشهد


تزریق بوتاکس برای عرق کف دست

تزریق بوتاکس برای عرق کف دست


تعریق زیاد کف دست وپا مشکلی است که ایجاد محدودیت های شغلی واجتماعی بسیاری برای مبتلایان میکند. درمان این مسئله با تجویز داروهای موضعی چون محلول کلراید آلومینیوم یا داروهای خوراکی چون آنتی کولینرژیک ها وبتابلوکرها یا بنزودیازپین ها شروع می شود اما متاسفانه بسیاری از بیماران به داروها پاسخ کافی نداده یا قادربه تحمل عوارض آن ها نمیباشند. بنابراین درمان های پیچیده و پرهزینه یا پرعارضه همچون تزریق بوتاکس یا عمل جراحی پیشنهاد می شود.


درمان موثر تعریق زیاد خصوصادر نواحی کف دست وپا یا زیر بغل استفاده از دستگاه یونتوفورزیس می باشد که تا 90 درصد اثربخشی دارد. این درمان نیازبه صرف هزینه های زیاد نداشته و عوارض جراحی را ندارد.یونتوفورزیس درواقع نوعی روش تحویل دارو به پوست از راه شارژ الکتریکی اندک می باشد. دست های بیمار درون دو محفظه قرار میگیرد که یکی شارژ الکتریکی مثبت و دیگری شارژالکتریکی منفی دارد. یونتوفورزیس دردرمان تعریق با آب شیرانجام می شود اما اگرداروهای مهارکننده ی کولینرژیک مثل گلیکوپیرونیوم برومید به آن اضافه شود نتایج بهتری دارد .در موارد تعریق شدید و مقاوم به درمان یا وقتی آلومینیوم کلراید موضعی اثربخش نیست یا ایجاد تحریک و اگزمای پوستی می کند بیمار از یونتوفورزیس نتیجه خواهد گرفت.معمولا بیماران پس از سه هفته درمان که در هفته سه بار انجام می شود نتیجه میگیرند اگرچه مواردی هست که پس از یک جلسه تعریق کمتر شود و مواردی که تا 8 هفته نتیجه ظاهر نشده است. این درمان اگرچه دوعارضه ی آن تنها ایجاد احساس قلقلک یا احساس شوک ملایم می باشد اما تدریجی اثر می کند. پس از خشک شدن دست ها جلسات با فواصل طولانی تر ابتدا هرهفته یکبار و سپس هر دو هفته یکبار ادامه می یابد و سپس بسته به شخص فواصل جلسات درمانی تعیین می شود.

عمل بینی در مشهد


عوارض و خطرات تزریق چربی

عوارض و خطرات تزریق چربی


احساس اندکی فشار، حرکت و سوزش در زمان خارج کردن و تزریق چربی طبیعی است، اما بیمار به ندرت حین عمل متحمل درد می‌شود. درد پس از عمل نیز معمولاً به راحتی با مصرف قرص‌های مسکن کنترل می‌شود.

تا چند روز پس از عمل کبودی، ورم و ترشح مایع خونی رنگ از برش‌ها در اطراف ناحیه اهدا کننده چربی دور از انتظار نیست. ناحیه‌ای که در آن تزریق انجام شده است نیز ممکن است کبود و متورم شود.

از نظر زیبایی نیز رنگ‌ پریدگی جزیی پوست یا به جا ماندن اثر زخم در محل‌های برش به چشم می‌خورد. تزریق مقادیر اندک چربی از یک ناحیه از بدن به ناحیه دیگر تحت بی‌ حسی موضعی عملی بسیار ایمن است و عوارض جانبی یا خطرهای احتمالی جدی‌تر مانند عفونت به ندرت بروز می‌یابد.

در این عمل نیز مانند تمام درمان‌های زیبایی مرز بسیار باریکی بین افراط و تفریط در اصلاح وجود دارد. اندکی چربی کمتر یا بیشتر باعث ناخرسندی بیمار از نتیجه عمل می‌شود. بنابراین این عمل باید تحت نظر پزشک معتبر انجام گیرد.کسب اطلاعات لازم در مورد عمل بینی در مشهد


انواع مختلف اسکار

انواع مختلف اسکار


اسکارهای مختلف به درمان‌های مختلف نیاز دارند.


1- اسکارهای پس از سانحه: اسکارهای معمولی صورت که در اثر حادثه، بیماری یا جراحی ایجاد می‌شوند، معمولاً تنها به یک درمان ساده جراحی برای بازیابی جایگاه بافت (برای مطابقت با خطوط و کانتور طبیعی صورت) و بازسازی ماهرانه پوست نیاز دارند. برای اسکارهای سطحی پس از سانحه، جای جوش و جای زخم، درمان میکرونیدلینگ، درمان لیزر، لایه‌برداری پوست، خراش پوست یا تزریق چربی، ممکن است نرمی و بهبود رضایت‌بخشی را به دست دهد.


2- اسکارهای ناشی از سوختگی:‌ سوختگی‌ها اغلب نواحی وسیع‌تری از پوست را درگیر می‌سازند و موجب می‌شوند که پوست پس از التیام ظاهری چروک (جمع شده) داشته باشد. عمل جراحی شامل قطع کردن کامل بافت اسکار (در صورت امکان) است. فلپ‌های پوست، که متشکل از پوست سالم مجاور هستند، برداشته‌شده و برای ایجاد یک خط برش جدید جابجا می‌شوند. زمانی که فلپ امکان‌پذیر نباشد،‌ از اکسپاندر یا پیوند پوست استفاده می‌شود.


3- اسکارهای کلوئید: کلوئیدها درنتیجه تولید بیش‌ازحد کلاژن پوست پس از التیام یک زخم ایجاد می‌شوند. این اسکارها موجب رشد بیش‌ازاندازه زخم می‌شوند و مانند اسکارها، ظاهری برجسته دارند. جراحی شامل حذف کلاژن فیبری سخت داخل جای سوختگی، و سپس جمع کردن پوست است. معاینه اسکار پس از عمل، به‌منظور بررسی نشانه‌های عود کلوئید ضروری است، زیرا امکان انجام اقدامات پیشگیرانه وجود دارد (درمان‌های فشار، پدهای ژل سیلیکون، و تزریق آستروئید).


4- اسکارهای هایپرتروفیک: اسکارهای هایپرتروفیک برجسته مانند اسکارهای کلوئید از مرز زخم اصلی فراتر نمی‌روند،‌ اما به دلیل بافت ضخیمشان می‌تواند ناخوشایند بوده و موجب محدود کردن حرکت عضلات اصلی شوند. بافت اضافی اسکار برداشته می‌شود،‌ جایگاه آن تغییریافته و مجدداً سر جای خود قرار می‌گیرد، به‌گونه‌ای که پس از بهبود کمتر مشخص است.


5- اسکارهای آتروفیک: اسکارهای فیبروتیک تورفته نقطه مقابل اسکارهای هیپرتروفیک هستند. این اسکارها می‌توانند طیف وسیعی از اسکارهای اندکی تورفته تا اسکارهای کاملاً تورفته،‌ با ماده بافت نرم کاهش یافته و گاه‌گاهی چسبیده به بافت‌های عمیق‌تر را شامل شوند. این نوع از جای زخم به‌طورکلی به جراحی همراه با انتقال چربی به‌خوبی پاسخ می‌دهد.

کسب اطلاعات لازم در مورد عمل بینی در مشهد


جراحی زیبایی سینه زنان : بزرگ و کوچک کردن , بازسازی و بالا کشیدن 

جراحی فرم دهی سینه ( ماستوپکسی ) می تواند ظواهر سینه‌های شل شده و معلق را که احتمالا موروثی و یا این که نتیجه بارداری , شیر دهی , کاهش وزن و پیری باشد , بهبود ببخشد . انگیزه از این جراحی , انتقال بافت سینه به بالا و محکم کردن فرم آن است . درین روش , بافت سینه ( به غیر از پوست ) اضافه و یا این که کم نمیشود . بدین ترتیب میزان سینه ثابت باقی می ماند . پاپیلا هم در جهت بالا حرکت میکند و احتمالا طی کار فرم دهی , کاهش یابد . روش‌های مختلفی برای فرم‌دهی سینه هست . نوع روش کوچک کردن سینه , صورت و محل شل‌شدگی سینه تعیین می شود . 


عمل جراحی سینه یکی محبوب‌ترین روشهای عمل جراحی زیبایی موجود است . در شرایطی‌که شما قصد کوچک کردن سینه , لیفت سینه و یا این که افزایش سینه خویش را دارید , کلینیک تخصصی زیبایی دکتر آذرنوش  , عمل‌های جراحی با بالاترین کیفیت و تخصص را به شما ارائه میدهد . 


در شرایطی‌که شما مایل به تغییر و تحول اندازه و یا این که شکل سینه خویش می‌باشید , یا این که در صورتی حس میکنید که یکی‌از آنان به میزان قابل توجهی بزرگتر از دیگری است , شما تنها نیستید . جراحان صدها عمل جراحی سینه را انجام میدهند , و ما می دانیم که عوارض مختلفی وجود دارد که زنان عمل بزرگ کردن سینه , لیفت سینه و خارکردن سینه را انتخاب می کنند .

برای کسب اطلاعات لازم در مورد عمل بینی در مشهد به سایت دکتر آذرنوش مراجعه کنید