عمل بینی در مشهد

انجام عمل بینی در مشهد

عمل بینی در مشهد

انجام عمل بینی در مشهد

جراحی کوچک کردن لب ها

اگرچه بسیاری از مردها و زن ها به دنبال انجام جراحی برای بزرگ کردن و پرتز کردن لب ها هستند ،  افرادی نیز وجود دارند که لب های آن ها بیش از حد بزرگ و برجسته می باشد. این دسته از افراد به دلیل لب های نامتقارن و بزرگ خود ممکن است احساس خوشایندی از چهره ی خود نداشته باشند. امروزه روش های جراحی  وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان اندازه لب ها را کوچک کرده و به گونه ای درآورد که با دیگر اجزای صورت هماهنگ باشد.

کاندید های مناسب برای جراحی کوچک کردن لب ها

افراد مناسب برای این نوع جراحی کسانی هستند که به طور طبیعی و مادرزادی لب های بزرگ و نامتقارنی دارند به گونه ای که با بقیه ی اجزای صورت هماهنگی ندارند. البته می توان این جراحی را برای کسانی که لب های خود را بزرگ کرده اند و از نتیجه  آن ناراضی هستند نیز انجام داد. علاوه بر تمامی این موارد بیمارانی که قصد انجام این جراحی را دارند باید از نظر سلامتی در سطح مناسبی باشند و همچنین یک ماه قبل و بعد از این عمل سیگار نکشند.

همان گونه در تصویر سمت چپ مشخص است فرد دارای لب هایی درشت بوده و همچنین میزان بزرگی لب هایی بالا و پایین با هم تناسبی ندارند . شکل سمت راست  شخص را پس از عمل جراحی کوچک کردن لب ها نشان می دهد که سایز لب ها کوچک تر شده و ابعاد دو لب بالا و پایین با هم متناسب شده اند .

برای بیشتر افراد می توان این جراحی را تحت یک بی حسی موضعی و در محل دی کلینیک ها انجام داد. اگر فرد قصد داشته باشد در کنار این عمل جراحی های زیبایی دیگری را نیز انجام دهد پیشنهاد می شود تحت بی هوشی عمومی قرار بگیرد. برای انجام این جراحی ابتدا پزشک یک برش افقی را درون لب ایجاد خواهد کرد ، از طریق همین شکاف بافت ها و چربی های اضافه خارج خواهد شد و در نهایت محل شکاف با بخیه دوخته می شود. پیشنهاد می شود این جراحی بر روی هر دو لب بالایی و پایینی انجام بگیرد تا نتیجه ظاهری متقارن و زیبا باشد.

همچنین اصلاح فاصله لب تا بینی یا بالا کشیدن گوشه های لب از جمله سایر جراحی هایی می باشند که با توجه به فرم صورت فرد به وی پیشنهاد خواهندشد .

عمل بینی در مشهد با دکتر بیرقی

عمل جراحی لیفت ابرو


عمل جراحی لیفت ابرو که به عنوان بالا کشیدن پیشانی نیز شناخته می شود، یک راهکار موثر برای بالا بردن ابروی فرد برای ایجاد یک ظاهر جوان تر است. این عمل  همچنین می تواند باعث کاهش خطوط بینی و چروک دور چشم شود و علائم پیری موجود در بخش فوقانی صورت را کم کند.

لیفت ابرو می تواند باعث زنده شدن افتادگی یا از بین رفتن چروک موجود در پیشانی فرد شود و به شما کمک کند ظاهری داشته باشید که کمتر عصبانی، ناراحت یا خسته به نظر می رسد. با استفاده از روش جراحی سنتی یا روش هایی که آسیب کمتری برای بیمار به همراه دارد (آندوسکوپی)، می توان بالا کشیدن ابرو بیمار را با حذف یا تغییر عضلات موجود در بالای چشم ها انجام داد. به این ترتیب خطوط پیشانی را هموار کرده و ظاهر جوان تری برای فرد ایجاد کرد. این روش جراحی اغلب با سایر عمل ها همچون بلفاروپلاستی (جراحی پلک) و لیفت صورت انجام می شود تا به این ترتیب بتوان ظاهر چشم ها و سایر نقاط صورت را بهبود بخشید.

عمل جراحی لیفت ابرو
در عمل جراحی لیفت ابرو ، خطوط پیشانی با دستکاری عضلاتی که باعث ایجاد چروک، شیار و مواردی مانند ایجاد پوست اضافی در پیشانی که به خاطر بالا رفتن سن و از دست دادن کولاژن یا قابلیت ارتجاعی آن ایجاد می شوند، تحت درمان قرار می گیرد.

تزریق ژل در صورت: مراحل و هزینه

ژل های پر کننده صورت محصولاتی همچون کلاژن، اسید هیالورونیک و ﻫﯿﺪﺭﻭﮐﺴﯽ ﺁﭘﺎﺗﯿﺖ کلسیم هستند که برای جوان سازی و شادابی پوست استفاده میشوندو باعث کاهش یا حذف چین و چروک صورت و پوست، رفع جای جوش صورت، بالا بردن افتادگی ناشی از زخم ها، بزرگ شدن حجم لب ها و پروتز لب ، برجسته کردن گونه ها و جایگزینی مقدار بافت نرم از بین رفته می شوند. با بالا رفتن سن، حساسیت پوست ما به چروک افزایش یافته و پوست دچار افتادگی می شود. قرار گرفتن در معرض نور خورشید و سال های طولانی حرکت عضلات (نگاه کردن، جویدن، لبخند زدن) باعث فرسوده شدن بافت های پوست می شود. تزریق ژل یک راهکار بی خطر برای جوانسازی پوست می باشد. لب پس از درمان قدری حساس، قرمز و متورم است. عوارض تزریق ژل لب طبیعی است و معمولاً ظرف چند روز برطرف می‌شود.  هزینه تزریق ژل لب و چربی در لب بر اساس نوع محصول مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی متغیر است.با استفاده از عمل چانه با تزریق ژل می توانند به عنوان یک راهکار موقت یا طولانی مدت برای رفع مشکلات پوستی از طریق تزریق های متعدد مقدار اندک مواد پر کننده در نواحی خاص صورت مورد استفاده قرار گیرند. امروزه انواع مختلفی از پر کننده های صورت برای تزریق ژل به چانه در دسترس هستند که هر یک از آنها برای یک یا چند هدف همچون کاهش چین و چروک پوست یا بزرگ کردن لب در نظر گرفته شده اند. یک پزشک متخصص می تواند به شما در تعیین اعضایی از صورت که امکان تزریق در آنها وجود دارد و نیز نوع پر کننده های قابل استفاده کمک کند. پر کننده های پوستی می توانند باعث پر شدن پوست در نواحی مشخصی شوند که با از بین رفتن بافت چربی و کلاژن با بالا رفتن سن مواجه شده اند. ژل هیالورونیک یک ماده پر کننده طبیعی در بدن انسان است. هنگامی که چین نازولبیال (خط خنده) عمیق تر شود، و خطوط زیبای صورت از بین برود، لب ها شروع به نازک شدن کنند، و گوشه های لب ها دچار افتادگی گردند، ظاهر صورت جوانی و شادابی خود را از دست خواهد داد. پر کننده های اسید هیالورونیک در زیر این چین ها و همچنین برای رفع چروک پیشانی تزریق می شود تا به این ترتیب بتوان حجم از بین رفته را جایگزین کرده و ظاهر جوان تری را برای صورت ایجاد کرد.

عمل بینی در مشهد با دکتر بیرقی