عمل بینی در مشهد

انجام عمل بینی در مشهد

عمل بینی در مشهد

انجام عمل بینی در مشهد

پلاسکوهای شهر و صرفا نردبان شش متری مهاباد

ه گزارش خبرها نظام مهندسی ( akhbarmohandesi . ir ) , در منظر اولیه با شهری مواجه هستیم که ظواهر مملو‌از مجتمعهای بلند درجه آن حاکی از مدرنیت و شهر نشینی متفاوتی از شهرهای فضا است . پلاسکوهای شهر و صرفا نردبان شش متری مهاباد 




پلاسکوهای شهر و صرفا نردبان شش متری مهاباد 


پلاسکوهای شهر و فقط نردبان شش متری مهاباد 

این ظواهر خوش و آب و رنگ زمانی در کنار مخارج بالای معاش در آن قرار میگیرد , فوری رنگ می بازد . 


۱ - نظام مهندسی مهاباد در سال های قبل انبوه سازان را ملزم به رعایت ضوابط و استانداردها ننموده است . 


قابل ذکر است در یکسری سال اخیر این در دست گرفتن ها با جزییات بیشتر و شدید خیس هم گردیده اند . 


با این حال فعلا هنوز صدها واحد آپارتمانی وجود دارا‌هستند که سوای رعایت بی آلایش ترین ضوابط ایمنی سکونتگاه هزاران نفر می باشند . 


۲ - شایان ذکر است که شهرداری برابر قانون ها برای صدور پروانه ساختمان سهم حریق آدرس را از انبوه سازان در یافت کرده است لذا عرفا و قانونا می بایست بعلت بالارفتن درآمد ناشی از بلند درجه سازی نسبت به تهیه و تنظیم نردبان هیدرولیکی برای حریق آدرس مبادرت می نمود . 


۳ - شورای شهر ادوار مهاباد ( بغیر از بدور نخستین ) علی رغم اطلاع از زمینه و آلرژی آن تا به امروز اقدامی عملی در این راستا انجام نداده اند و در دارایی بندی های هر ساله تخصیصی صورت نگرفته است . 


علیرغم این که تا به امروز مسئو لان ادوارآتش آدرس به کرات بدین اصلی اشاره و درخواست نموده اند و در جلسات ادوار کارگروه امدادو نجات و یادگرفتن همگانی , جلسات ادوار مدیر معضل شهرستان تصویب شده شده که شهرداری نسبت بدین با اهمیت مبادرت کند البته شورای شهر بعنوان بخش های مهم حاکمیت در شهرداری و تحت عنوان متولیان فرمان تا به امروز اقدامی عملی انجام نداده است . 

لذا توصیه می گرددبا اعتنا به این‌که این تجربه در اکثری از شهرهای نیز سطح مهاباد در سرزمین انجام یافته شده‌است و با اعتنا به شرایط غیر مناسب مالی شهرداری با اختراع فرمان‌دار مردمی و ویژه شهرستان بادعوت از رئیس کل معضل استانداری به شورای رئیس معضل شهرستان یا این که کارگروه امدادو نجات و فراگیری همگانی شهرستان نسبت به تصویب شده کردن تخصیص میزان دارایی نردبان هیدرولیکی از سرفصل مدیر معضل استانداری با گزینش کارشناسان زیر بط در قالب تفاهم طومار ( دوسوم استانداری / یک سوم شهرداری ) مبادرت عاجل کنند تا شاهد وقوع رخداد ناگواری همانند پلاسکو در مهاباد نباشیم . 


مضافا این که بعلت عدم رعایت اصول ایمنی در آپارتمانهای مهاباد یادگرفتن همگانی ترجیحا صورت به فیس ساکنین آپارتمانها با محوریت جمعیت هلال احمر مهاباد و همیاری دستگاههای اجرایی زیربط واجب بنظر میرسد . 


هم اکنون که پرداخت هزینه گزاف تنظیم مسکن در قالب واحد های آپارتمانی را مردمان مهاباد تقبل کرده اند و منفعت اش را انبوه سازان و مهندسین نظام مهندسی به کام خویش ریخته اند واز طرفی شهرداری و شورای شهر نیز از پوشش امدادی این با اهمیت دوری مینماید و حریق آدرس مهاباد یک نردبان شش متری معمولی بیشتر ندارد , می طلبد فرمان‌دار ویژه شهرستان ضمن تولید بستری برای عقد تفاهم طومار بین شهرداری مهاباد و رئیس چالش استانداری , این دارای اهمیت را بر شورا و شهرداری مهاباد تلکیف کند تادر میزان دارایی سال ۹۶ سهم شهرداری از تفاهم طومار تعریف شود

بازسازی مجدد  نمایش سورس دانلود سورس کپی

آزمون نظام مهندسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.