عمل بینی در مشهد

انجام عمل بینی در مشهد

عمل بینی در مشهد

انجام عمل بینی در مشهد

عمل جراحی لیفت ابرو


عمل جراحی لیفت ابرو که به عنوان بالا کشیدن پیشانی نیز شناخته می شود، یک راهکار موثر برای بالا بردن ابروی فرد برای ایجاد یک ظاهر جوان تر است. این عمل  همچنین می تواند باعث کاهش خطوط بینی و چروک دور چشم شود و علائم پیری موجود در بخش فوقانی صورت را کم کند.

لیفت ابرو می تواند باعث زنده شدن افتادگی یا از بین رفتن چروک موجود در پیشانی فرد شود و به شما کمک کند ظاهری داشته باشید که کمتر عصبانی، ناراحت یا خسته به نظر می رسد. با استفاده از روش جراحی سنتی یا روش هایی که آسیب کمتری برای بیمار به همراه دارد (آندوسکوپی)، می توان بالا کشیدن ابرو بیمار را با حذف یا تغییر عضلات موجود در بالای چشم ها انجام داد. به این ترتیب خطوط پیشانی را هموار کرده و ظاهر جوان تری برای فرد ایجاد کرد. این روش جراحی اغلب با سایر عمل ها همچون بلفاروپلاستی (جراحی پلک) و لیفت صورت انجام می شود تا به این ترتیب بتوان ظاهر چشم ها و سایر نقاط صورت را بهبود بخشید.

عمل جراحی لیفت ابرو
در عمل جراحی لیفت ابرو ، خطوط پیشانی با دستکاری عضلاتی که باعث ایجاد چروک، شیار و مواردی مانند ایجاد پوست اضافی در پیشانی که به خاطر بالا رفتن سن و از دست دادن کولاژن یا قابلیت ارتجاعی آن ایجاد می شوند، تحت درمان قرار می گیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.